Categorii

Procedura de retur

Ne dorim sa fii cat mai multumit/a de produsele pe care ti le oferim. Pentru a te asigura ca pe Janette Home poti face cumparaturi fara grija ca nu vei fi multumit de produse si vei ramane cu ele in cazul in care nu le mai doresti, iti punem la dispozitie procedura de retur.

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr 34/2014, clientii pot returna produsele achizitionate de la Companie. Cu toate ca legislatia in vigoare acorda Clientilor dreptul sa notifice in scris Compania asupra renuntarii la cumparare, fara a li se imputa penalitati si fara a invoca un motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, Compania ofera Clientilor sai posibilitatea de a renunta la cumparare in termen de 14 de zile calendaristice.

Perioada de retragere expira după 14 de zile calendaristice incepand:

- de la ziua la care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, intra in posesia fizica a produselor (in cazul unui contract de vanzare)

sau

- de la ziua la care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, intra in posesia fizica a ultimului produs (in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singura comanda si livrate separat)

Pentru a exercita dreptul de retragere te rugam sa ne informezi cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisă prin posta, fax sau e-mail.

 

In acest scop, te rugam sa completezi formularul standard de retragere . Acesta reprezinta doar un model, ne poti comunica cererea de retur prin orice modalitate (telefon, email, posta), adresandu-te fie pe adresa de email comenzi@janettehome.ro, la telefon 0740839677, sau prin cerere scrisa si transmisa prin posta, prin curier sau predata personal la sediul Companiei din Adresa, de luni pana vineri, intre orele 9 - 18.

Dupa ce primim cererea ta, vom transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

 

In cazul exprimarii dreptului de retragere, Compania va rambursa suma primita de la Client,fara costul transportului(costul transportului nu se returneaza), fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia Clientului de a se retrage din prezentul contract. Clientul poate returna produsele prin orice modalitate: prin posta, curier, sau predandu-le personal la sediul Companiei din Adresa. Sumele primite de la client vor fi rambursate acestuia fara a percepe nici un fel de comision  Compania va efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul isi exprima acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.